Post by heicritalalsue on Mar 14, 2022 20:00:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fancade ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fancade IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset guld hack ▞▞▞
▞▞▞ Fancade 2022 version ▞▞▞
Virkelig sjovt spil, indtil spillet bare bliver ekstremt stressende og sindssygt hårdt. Jeg kan godt lide en udfordring, men nogle af missionerne er for hårde. For at være ærlig er dette spil ret sjovt, ja missionerne kan være ret kedelige, men det er et okay spil. Det bliver ret kedeligt efter et stykke tid, det er lidt gentaget.
Hver gang jeg starter med missionen eller spiller et spil, ser skærmen ud til at være sort, og på grund af det er jeg ikke i stand til at spille spillet, så ret det. Jeg håber du gør det.
Tbh de første niveauer var okay, udover hvor korte de var. Men de hårde niveauer var direkte ild fra containere
Vi har brug for flere quest-verdener, det er meget hurtig afslutning for nogle af os spillere. Jeg er allerede færdig med den sidste verden og venter på mere
Fancade Trò chơi điện tử uowg
Kontrollerne er meget raffinerede.
Hvordan har du et racerspil uden bremse?
Fancade อาร์เคด fgw
Fancade Trò chơi điện tử uowg
Nå, jeg kan godt lide spillet, men hvorfor 3 stjerner, det er fordi Thiers nogle fejl, når jeg laver et drive gal kit, jeg lavede tanks og fly, men når jeg lavede drive mad fly kit, tabte spillet nogle gange øjeblikkelige tab, så jeg var nødt til at vinde meget med det samme og det irriterer mig, og jeg hader det, så hvis du løser denne fejl, kan jeg give denne anmeldelse 5 stjerner. . tak skal du have.
Har det rigtig sjovt, men er nødt til at stoppe på grund af en fejl. I spil med biler (eller ting, der laver bilstøj) laver det nogle gange en øresønderrivende høj lyd! Opstår kun i dette og gør det for svært at spille (lav lydstyrke hjalp ikke med at stoppe dette)
Sjovt spil, spillet fejlede, da jeg købte 30 dages præmie. Skam at købe præmien er brudt.
Hvorfor kan jeg ikke spille Arcade? Den viser intet og kan ikke klikke på noget. Jeg er på niveau 4.
Jeg sidder fast på niveau 18 dino bros dette spil er ikke anbefale det skrald
Meget behageligt, men har hårdt brug for en indstilling til at slå lyden fra, så jeg kan lytte til sange, mens jeg spiller, tak.
Bedste mini nogensinde, men som et univers af spil, fantastisk
Denne app åbner ikke engang på min telefon. Ville virkelig ønske jeg kunne spille det 😔
Det er som et tågeunderholdende spil, hvis det nogensinde bliver spillet! Jeg vil virkelig sætte pris på, hvis du ville prøve dette spil, jeg tror, du vil elske det
Jeg er super fascineret af det her. Jeg er ny i det og prøver stadig at finde ud af, hvad platformen er i stand til. Der er nogle interessante kreationer, men der er også en masse affald, men jeg forstår, at folk lærer at skabe. Jeg har kun spillet fire eller fem kreationer og stødt på lydproblemer på to og frame jitter på en anden, hvilket er lidt mærkeligt, da det ikke ligefrem er processorkrævende (eller i det mindste ikke ligner det). Forhåbentlig bliver det rettet. Jeg bliver ved med at pille.
MotoGP Racing '21 Dirke xqkj
Godt spil med mange spil, men jeg kan ikke bygge spil, give detaljer og hvordan man bygger spilsektion på app
Fancade Arcade tqzb
Et rigtig godt spil, men der er for mange buggy-spil, især Pivot. I Pivot vil du støde på mindst to fejl i én fase, det er jeg sikker på.
Fancade อาร์เคด fgw
Det er et rigtig godt spil, jeg kan godt lide det for meget, det eneste problem er at skabe spillet, jeg ved ikke, hvordan man bruger forskellige værktøjer, og hvordan de bruges til, kan du tilføje en manual til nye brugere, der trods alt, hvordan værktøjer bruges, godt du kan endda nemt oprette dine brugerdefinerede blokke mange spil forskellige niveauer, arkade det har alt det er virkelig for godt
Dette spil er FANTASTISK. DET BEDSTE APP STORE-SPIL, DER HAR SPILLET I LANG TID. Karaktererne er søde, og stilen er så retro, at det er som at træde tilbage i tiden. Arkaden er virkelig rar, når man venter på timeren på søgen. Og det faktum, at du kan lave dit eget spil, er så fedt. Ikke at jeg er klog nok til at gøre det. Det ville være min eneste anmodning: få bedre instruktioner til byggeafsnittet.
Fedt spil, men grafikken er kopieret fra fez... Shm
Dette spil er så kreativt, at jeg ville give dette spil en million dollars, hvis jeg kunne. Jeg ville ønske, at der var en anden måde at støtte dette på end at efterlade en god anmeldelse
Ikke det store, fordi de latterlige ventetider for at åbne verdener
Dette spil er fantastisk og bestemt min type spil, men der er et problem, jeg er nødt til at være enig med de andres feedback om fov, så tilføj venligst en indstilling for fov
Jeg kan ikke rigtig lide det, det er sjovt, men jeg kan ikke lide, hvad spillet sagde, når du laver en fejl:/
I
Bedre at gå tid og god app til at spille en masse spil med lille plads.
Værste spil nogensinde Jeg hader dette spil, jeg var nødt til at give dette spil ingen stjerne!!!!!!!
Jeg kan så godt lide dette spil!! Fordi jeg kan lave mit eget spil og dele det!!! Og der er masser af spil, du kan spille, hvis jeg kan sætte 10 stjerner, vil jeg gøre det!!!
Kedeligt......jeg ved ikke lige hvordan jeg laver mit eget spil, kan du gøre det nemmere og mere attraktivt...pls....tak 😒🙁
Jeg kan lide alle spillene, men drive mad-spillet er for frustrerende, og det fik mig til at slå denne enhed og gik i stykker, tak
Bogstaveligt talt et af de bedste spil, jeg nogensinde har downloadet fra playstore. Mens de spil, der er inkluderet af app-udviklerne i mainline-quest-tilstanden, er alle virkelig sjove oplevelser. Det er evnen til at skrive dine egne spil, der placerer denne app over dit gennemsnitlige mobilspil. Gør det både til et episk kreativt værktøj og et onlinefællesskab. Men tilføj venligst flere FARVER. Dette spils palet låser dig virkelig fast i en bestemt æstetik.
Sænker min 2-stjernede anmeldelse til en 1 stjerne. Ikke kun var spillet slidt, jeg kunne ikke genindlæse mine fremskridt, hvilket tog mig uger at få. Jeg var allerede på verdens 50 (eller højere, jeg var ved slutningen af spillet, før jeg opdaterede det), og jeg kan ikke genindlæse mine fremskridt. For ikke at nævne mængden af annoncer, som dette spil har.
Wow! Denne app har millioner af spil! Jeg kan lide og elsker det. Men kan du give et tip, når vi står over for problemer i ethvert spil? Kun dette problem ellers er dette spil perfekt!
Så i starten af spillet var det fantastisk, og jeg elskede det. Efter omkring verdens 12 beslutter fyren, der lavede dette, at sige, "ved du, hvad ville få mange mennesker til at elske mit spil? Spil med upålidelige kontroller og ingen forklaring på noget!" For ikke at nævne, efter at have brugt 10 minutter på at ramle ind i vægge og hoppe ud af klipper, fordi det MÅSKE er svaret, bliver de blurbs, du får, når du dør, RIGTIG FRITIGT IRRLIGE. Også på et tidspunkt river de bare Geometry Dash af og laver bootleg Tetris
Den er fremragende, men min enhed fejler den!
Dette spil er bogstaveligt talt skraldespanden, kontrollerne på nogle spil virker ikke
Dens store for en masse grunde og ærligt fortjener flere spillere
på min poco x3 fryser spillet på nogle minispil, og det er mærkeligt, fordi denne telefon er i stand til 60 fps i pubg, men den halter på et 8 bit spil
For mange annoncer
Meget sjovt, men også meget svært, så det er derfor, jeg slettede det, fordi det er meget svært og umuligt og også meget umuligt
Godt første indtryk af spillet. Havde det sjovt og ville købe premium-versionen, indtil jeg indså, at dette er endnu en titel plaget af en abonnementsservicemodel. Nej tak. Skift det til engangsbetaling, og jeg vil med glæde hjælpe dig.
2-stjernet, fordi det er godt, men der er for mange opdateringer, hold venligst op med at opdatere så hurtigt, jeg kan ikke opdatere til den sidste, og jeg siger det dårligt igen, stop med at opdatere så hurtigt ok 🙁
Dårligt 👎
World 4, level 39 for drive gal er ikke muligt bilen/flyet det for tungt